ΚΑΛΗ, ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Στο ART STUDIO EST- LA CHAMBRE έγινε με μεγάλη επιτυχία το ετήσιο εορταστικό OPEN STUDIO του ζωγράφου, περφόρμερ, λογοτέχνη, θεωρητικού τέχνης Κώστα Ευαγγελάτου, και το κόψιμο της Βασιλόπιτας του 2020.
Φέτος ο καλλιτέχνης στα πλαίσια των εορταστικών Art weekends του παρουσίασε δύο εικαστικές συλλεκτικές
εκδόσεις με ζωγραφικά έργα του.
Το Ημερολόγιο "Ιδεομορφίες", 20 Χρόνια Σύγχρονη Πινακοθήκη Villa Ροδόπη και το Ημερολόγιο "Costas Evangelatos Art-Est", που εξέδωσε τιμητικά η Χορωδία και Μαντολινάτα Αργοστολίου για την επέτειο των 40 χρόνων της.
Τα έργα του με μορφές και γυμνά σώματα που αναδύονται από τη μνήμη, οι συμβολικές αντιμιλιταριστικές συνθέσεις, οι πρώιμες εκ του φυσικού ειδυλλιακές τοπιογραφίες και ερειπιογραφίες, οι επιζωγραφισμένες κατασκευές, τα μικρογλυπτά αλλά και οι πρόσφατες πολυποίκιλες απεικονίσεις των τριαντάφυλλων του κήπου του, ενθουσίασαν με τη χρωματική αισιοδοξία που αποπνέουν όλους τους εκλεκτούς συνεργάτες, καλλιτέχνες και φιλότεχνους στην εορταστική εκδήλωση.
Ο
ιστορικός τέχνης Λεόντιος
Πετμεζάς έχει επισημάνει για τις συγκεκριμένες συλλήψεις σε πρόσφατο κριτικό άρθρο του :
'' Mε διττή αποστολή o Κώστας Ευαγγελάτος τέρπει και ενισχύει μια μελέτη που είναι καταγραμμένη σε μορφικούς όγκους και σχηματικές εκφάνσεις από τις οποίες ο επισκέπτης έχει την δυνατότητα, να ενημερωθεί , να αξιολογήσει, να συγκρίνει και να υιοθετήσει προτάσεις λειτουργώντας κριτικά απέναντι σε ένα μοναδικό και ανεπανάληπτο διάλογο με τα έργα τέχνης .H έμπνευση του μέσα από καίριους συμβολισμούς λειτουργεί ως πηγή και µέσο . Η
οπτική της σύγχρονης, μεταμοντέρνας ζωγραφικής που κατέχει διαχειρίζεται εκπαιδευτικά και πετυχαίνει
να γεφυρώσει επικονιάσεις που
ικανοποιούν ζητήσεις , ανάγκες και αποδόσεις. Η υπόσταση του θέματος πέρα από την οντότητα του
διαχρονικού μεταφέρει μηνύματα και καταφέρνει
την ευρηματική απεικόνιση σύμφωνα
με την τρέχουσα συνθήκη . Η διευθέτηση του διανύει εκπρόθεσμα ιδιάζοντες άθλους, με σκοπό την
εξοικείωση και την αναδιοργάνωση αξιών που επιτείνουν στάσεις με
συγχορδίες στα επιτεύγματα . Συμβάλλει στην
εισαγωγή της αποκρυπτογράφησης .
Ακολουθώντας την ίδια αρχιτεκτονική λογική με καλλιτεχνική πρακτική συντίθενται συγκροτημένα επεμβάσεις στα ανατομικά ιδιοποιημένα αριστουργήματα που καταδεικνύουν πως ο καλλιτέχνης με εκλεκτική ελευθερία, ανιδιοτέλεια και δωρεά εύληπτα συγκροτεί την εκλεπτυσμένη διακριτική ,στοχαστική ενδοσκόπηση των επιλεγμένων αναλύσεων .Η εικαστική εργασία του ως δράση - απόδραση μακρυά από το βάρος της συμβατικότητας προδιαγράφεται με κινήσεις ακριβείας που χαράζουν σημάδια χρόνου , συναισθημάτων, μετακίνησης ,διέλευσης ,πορείας και προορισμού.
Οι διαφορετικές μεταξύ τους έννοιες
που πραγματεύεται επισυνάπτονται αλληλένδετα για να οργανώσουν μια διαφυγή από την πραγματικότητα αλλά και
μια επιστροφή σε αυτήν .''
'' Mε διττή αποστολή o Κώστας Ευαγγελάτος τέρπει και ενισχύει μια μελέτη που είναι καταγραμμένη σε μορφικούς όγκους και σχηματικές εκφάνσεις από τις οποίες ο επισκέπτης έχει την δυνατότητα, να ενημερωθεί , να αξιολογήσει, να συγκρίνει και να υιοθετήσει προτάσεις λειτουργώντας κριτικά απέναντι σε ένα μοναδικό και ανεπανάληπτο διάλογο με τα έργα τέχνης .H έμπνευση του μέσα από καίριους συμβολισμούς λειτουργεί ως πηγή και µέσο .
Ακολουθώντας την ίδια αρχιτεκτονική λογική με καλλιτεχνική πρακτική συντίθενται συγκροτημένα επεμβάσεις στα ανατομικά ιδιοποιημένα αριστουργήματα που καταδεικνύουν πως ο καλλιτέχνης με εκλεκτική ελευθερία, ανιδιοτέλεια και δωρεά εύληπτα συγκροτεί την εκλεπτυσμένη διακριτική ,στοχαστική ενδοσκόπηση των επιλεγμένων αναλύσεων .Η εικαστική εργασία του ως δράση - απόδραση μακρυά από το βάρος της συμβατικότητας προδιαγράφεται με κινήσεις ακριβείας που χαράζουν σημάδια χρόνου , συναισθημάτων, μετακίνησης ,διέλευσης ,πορείας και προορισμού.
Το φλουρί της καθιερωμένης Βασιλόπιτας έτυχε στην καθ. ξένων γλωσσών, μεταλλειολόγο μηχανικό κ. Βαρβάρα Πεφάνη.
Με προπόσεις και μουσική ευχήθηκαν όλοι καλό, ειρηνικό και δημιουργικό 2020!!
ART STUDIO EST-LA CHAMBRE
ΠΡΑΤΙΝΟΥ 87 ΚΑΙ ΑΝΤΗΝΟΡΟΣ
(πίσω από την Εθν. Πινακοθήκη)
ΑΘΗΝΑ 116 34.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου